فروشگاه خانه چین
فروشگاه
جستجو :

سایر لوازم اداری

اگر برای تیم کاری خود ساختمان اداری بزرگ یا یک دفتر کار کوچک و ساده داشته باشید باید آنرا به تمام وسایل و تجهیزات ضروری اداری مجهز کنید تا بتوانید کارهای روزانه شرکت خود را انجام دهید. با توجه به نوع شرکت، لوازم اداری ضروری و تجهیزات نیز متفاوت خواهد بود. اما یک دسته ادامه مطلب

 
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
 

توضیح کوتاه: سایر لوازم اداری

اگر برای تیم کاری خود ساختمان اداری بزرگ یا یک دفتر کار کوچک و ساده داشته باشید باید آنرا به تمام وسایل و تجهیزات ضروری اداری مجهز کنید تا بتوانید کارهای روزانه شرکت خود را انجام دهید. با توجه به نوع شرکت، لوازم اداری ضروری و تجهیزات نیز متفاوت خواهد بود. اما یک دسته لوازم وجود دارد که برای تمام شرکتها مورد استفاده است و باید روی میز کار، اتاق اداری و در قفسه های هر شرکتی پیدا شود. در اینجا فهرست کاملی از اقلام مورد نیاز شما موجود است و ممکن است بخواهید آنها را بخرید.

چک لیست و فهرست لوازم اداری ضروری برای دفتر کار

لوازم کلی اداری و دفتر کار

هر اداره‌ای یک سری نیازهای اساسی دارد. هر چند امروزه میتوانید با استفاده از فناوریهای نوین کارهای زیادی انجام دهید، اما برخی مواقع لازم است که با روش قدیمی روی کاغذ یک سری چیزها را پیاده کنید و از اسناد کاغذی کپی بگیرید و یا آنها را در پوشه نگهداری کنید. این لوازم ضروری معمولا گران نیستند. شما میتوانید آنها را از هر فروشگاه لوازم التحریر بخرید یا بصورت اینترنتی سفارش دهید. بهتر است حتی اگر همیشه به این وسایل نیاز ندارید، آنها را دم دست داشته باشید، زیرا ممکن است در زمانی غیر منتظره نوار چسب یا کاغذ یادداشت لازم داشته باشید و نتوانید به مغازه رفته و آن را بخرید.

  • مداد
  • خودکار
  • پوشه
  • کلاسور
  • کاغذ چاپ
  • دفترچه برنامه ریزی
  • تقویم
  • منگنه
  • سوزن منگنه
  • قیچی
  • ماشین حساب
  • گیره کاغذ
  • کاغذ یادداشت
  • ماژیک
  • گیره پوشه
  • ماژیک هایلایت
  • چسب
  • کش پول
  • ارگانایزر میز
  • پایه چسب
  • جوهر پرینت

لیست لوازم فناوری اداری

امروز شرکتها نمی توانند بدون فناوری عملکرد مناسبی داشته باشند. این لوازم فراتر از سرمایه‌گذاری است. اما با کمی خرید میتوانید کلی کار انجام دهید. اگر میخواهید در دفتر جدید خود شروع به کار کنید نیاز به یک سری وسایل مربوط به فناوری دارید:

  • کامپیوتر
  • لپ تاپ
  • تبلت
  • روتر وای فای بی‌سیم
  • پرینتر
  • دستگاه کپی
  • اسکنر
  • کاغذ خردکن
  • هارد درایو اضافه
  • درایو فلش
  • محافظ نوسان برق
  • سیستم تلفن

لیست مبلمان اداری

اگر دفتر کار شما در خانه است و یا جایی را برای کل تیم خود در نظر گرفته اید، به جایی نیاز دارید که بنشینید و کار کنید. مبلمان اداری به سبکهای بسیار متنوعی وجود دارد. بنابراین شما میتوانید بر اساس ویژگیهای خاص خود و یا ایجاد تأثیرگذاری در شرکت، مبلمان خود را انتخاب کنید.

  • میز
  • صندلی چرخدار
  • پنل جدا کننده اتاق
  • میز جلسه
  • لوازم نورپردازی
  • میز کار ایستاده

وسایل نگهداری لوازم و اسناد اداری

برای ساماندهی و نظم دادن به اداره، به برخی از تجهیزات ذخیره سازی نیاز دارید. این آیتم ها به شما کمک می‌کنند تا پرونده ها و اسناد خود را دسته بندی کرده و در صورت لزوم به راحتی بتوانید آنها را پیدا کنید. همچنین این تجهیزات این امکان را به شما میدهد تا یک سری از لوازم دفتری را در آنها جای دهید تا میز کار شما شلوغ و بهم ریخته نباشد.

  • زونکن
  • کازیه
  • کلیر بوک
  • قفسه
  • جا مجله ای
  • تقسیم کننده کشو

طراحی مبلمان اداری مدرن 

مبلمان اداری مدرن دسته ای از مبلمان اداری است که از رنگ و لعاب مدرنیته بهره میبرد. بعبارت دیگر میتوان گفت که مبلمان اداری مدرن با سبک  مدرنیته توانسته تا جای پای خود را در صنعت مبلمان اداری نیز باز کند. مبلمان اداری مدرن هم در طراحی مدرن هستند و هم در مواد اولیه. یعنی در طراحی علاوه بر استفاده از مواد اولیه قدیمی چون فلز و چوب ، متریال های جدیدی نیز استفاده میشود. مثل شیشه ، فایبرگلاس ، پلاستیک فشره. ولی مبلمان اداری مدرن بدون یک دکوراسیون مدرن اداری کامل نیست ما زمانی میتوانیم از مزایای مدرن بودن در دفتر کارمان بهره مند شویم که علاوه بر تهیه ملزومات اداری مدرن از مشاوره یک کارشناس خبره در زمینه دکوراسیون اداری و چیدمان مدرن نیز استفاده کنیم. وقتی سخن  از مبلمان اداری می شود منظور تمام وسایل و لوازمی  می باشد که در چیدمان محیط اداری در داخل یک سازمان  به کار میروند.

به عنوان مثال انواع  میز , کتابخانه ها , قفسه ها و فایلها و … طراحی فضای مدرن اداری باید بگونه ای باشد که در ساخت آن  نسبت به مبلمان اداری کلاسیک فضای کمتری درگیر گردد

هم چنین در سبک مدرن از رنگ های شاد ومفرح و  بعبارتی از  رنگ های محرک بیشتر استفاده می شود. البته در طراحی  این نوع از مبلمان طوری عمل میشود که امکاناتی نظیر: کابل شبکه، سیم برق و… درون  میزها تعبیه  شوند


جدیدترین مطالب آموزشی

  

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

انتخاب مبلمان مناسب به اندازه انتخاب نوع مناسب دفتر بسیار مهم است. این نه تنها به بهزیستی کمک می کند ، بلکه بر بهره وری اداری نیز تأثیر می گذارد و کارمندان آینده نگر را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین ، قبل از راهپیمایی به نزدیکترین فروشگاه مبلمان ، در اینجا 6 مورد است که باید در نظر داشته باشید. ادامه مطلب

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید
لینک دوستان
فروشگاه رابوکالا    
مقالات سایت مپ نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی