مقالات خانه چین

فروشگاه

نحوه انتخاب کابینه پرونده

شاید شما از جمع کردن پرونده های مهم در خانه خود به صورت شمع روی میز خود خسته شده اید. تقریباً هر بار که می توانید یک کشوی پرونده را باز کنید ، شانه خود را جابجا می کنید و آخرین باری که هیچ کدام از آنها به طور کامل بسته نمی شود ، به یاد نمی آورید. به عبارت دیگر ، وقت آن رسیده است که یک کابینت تشکیل پرونده خریداری کنید. اکنون که می خواهید به درستی ذخیره ، سازماندهی و محافظت از پرونده ها و اسناد اداری خود را انجام دهید ، کارت اعتباری شرکت را هنوز از دست ندهید. قبل از خرید چند ملاحظه مهم وجود دارد. اتاق شما چقدر است؟ کابینت چند پرونده برای نگهداری نیاز دارد؟ چه مدت به ماندگاری کابینه پرونده خود نیاز دارید؟ اگر دوست دارید فقط یک بار خرید مبلمان اداری قابل توجهی انجام دهید ، سرعت آن را کند و توجه کنید. خانه چین قصد دارد نحوه انتخاب کابینت تشکیل پرونده را به شما نشان دهد.

نحوه انتخاب کابینه پرونده

ابتدا تصمیم بگیرید که آیا دفتر شما به کابینت پرونده عمودی یا جانبی احتیاج دارد یا خیر. کابینت های پرونده عمودی سنتی ترین و بین دو تا پنج کشو هستند. پرونده ها از جلو به عقب در کابینت های فایل عمودی اجرا می شوند و با کاربر روبرو می شوند. کابینت های پرونده عمودی بسیار خوب هستند زیرا فضای کمی دیوار را در خود جای می دهند ، اما اگر لازم است هر روز به پرونده های خود دسترسی داشته باشید ، بهترین کابینت پرونده اداری نیستند ، یا فضای زیادی در اتاق ندارید. دفتر شما باید بتواند عمق کابینت های پرونده عمودی ، معمولاً در حدود 29 اینچ ، به علاوه طول کشو باز ، 29 اینچ دیگر را به خود جلب کند. اگر ناحیه ای که پرونده های دفتر خود را در آن ذخیره می کنید قبلاً خراب شده است ، کابینت پرونده های عمودی راهی نیستند.

کابینت های پرونده ای فضای جانبی فضای بیشتری را در اختیار دارند اما فضای داخلی کمتری نسبت به کابینت های پرونده عمودی دارند. به این دلیل است که کشوهای پرونده جانبی معمولاً فقط حدود 20 اینچ عمق دارند ، بنابراین به فضای کمتری نیاز دارید. پرونده های جانبی برای دفاتر با حجم بالا که نیاز به دسترسی به پرونده ها چندین بار در روز و برای مناطق شلوغ دارند بسیار عالی هستند. کابینت فایلهای جانبی نیز بسیار متنوع است. می توانید پرونده های خود را طوری تنظیم کنید که آنها در طرفین کشوهای پرونده قرار بگیرند و از چپ به راست اجرا شوند یا با پرونده های خود به سمت جلوی کابینت روبرو شوند تا ردیف های سازمان یافته ای از پرونده ها ایجاد شود. بسیاری از کابینت های فایل دو طرفه به اندازه کافی کوچک هستند که می توانند در زیر میز شما قرار بگیرند و یک روش عالی برای گسترش ظرفیت ذخیره سازی دفاتر کوچک ارائه می دهند. یا یک کابینت جانبی جانبی را در مقابل میز خود قرار دهید تا یک سطح کار جدید ایجاد شود.

هنگامی که نوع نوع کابینت پرونده خود را تنظیم کردید ، نحوه چیدمان کابینت ها را بررسی کنید. کابینت پرونده ها در دو نوع ارائه می شوند: کابینت فایلهای فلزی و کابینت فایلهای چوبی. فلز محبوب ترین گزینه برای کابینت پرونده ها است زیرا می تواند استفاده سنگین را برطرف کند و هنوز هم به نظر خوب می رسد. کابینت پرونده های فلزی بهترین انتخاب برای دفاتر شلوغی است که اغلب نیاز به دسترسی به پرونده ها دارند. به علاوه ، این روزها گزینه های رنگی بسیار بیشتری دارید که زیتون ها و خاکی ها را خراب می کنند. به عنوان مثال ، می توانید کابینت های فلزی با کیفیت بسیار سنگین از HON و Safco در رنگ هایی مانند سیاه ، خاکستری و بتونه دریافت کنید. خوب ، کابینت های پرونده فلزی هرگز به نمایش درخشان نمایشگر دفتر تبدیل نمی شوند ، اما آنها یک حافظه بلند مدت و محافظت برای پرونده ها و اسناد اداری شما دارند. فقط حتماً از کابینت پرونده با روکش محافظ برای جلوگیری از زنگ زدگی استفاده کنید. اگر می خواهید زیبایی مبلمان چوبی را به دفتر خود بیاورید ، توجه داشته باشید که کابینت های فایل چوبی نسبت به کابینت های فلزی مقاومت کمتری دارند. آنها به بهترین شکل کار می کنند و طولانی ترین طولانی ترین در خانه و دفاتر کوچک هستند. محکم ترین کابینت های فلزی و چوبی با قسمت های فلزی دو جداره طراحی شده اند.

کابینه پرونده جدید شما باید به همان اندازه که محکم باشد ایمن باشد. کابینت های پرونده ساخته شده به صورت Shoddily می توانند کاربران را نگران کنند و باعث آسیب یا مرگ شود. انتخاب کابینت پرونده با چند ویژگی ایمنی مهم ، ارزش سرمایه گذاری دارد. به دنبال کابینت های پرونده با مکانیزم ضد نوک مانند کشو های در هم قفل شوید که از باز شدن چندین قفسه فایل جلوگیری می کنند. کابینت پرونده هایی که با سیستم تعلیق بلبرینگ توپ و سایر سیستم های تعلیق کشو قوی طراحی شده اند ، حتی در صورت لود شدن کاملاً صاف و بسته ، برای جلوگیری از سرخوردگی و آسیب دیدگی. کابینت های فایل مقاوم در برابر آتش و ضربه نیز برای دفاتر نیاز به حفاظت اضافی در دسترس هستند. به دنبال کابینت پرونده هایی با درجه آزمایشگاه کلاس 350 Underwriters باشید. کابینت پرونده های UL Class 350 دارای درجه حرارت داخلی 350 درجه در آتش سوزی های حداکثر 1700 درجه برای یک ساعت است. آنها همچنین می توانند در برابر ضربه 30 متری مقاومت کنند. با این حال ، کابینت پرونده های دارای درجه کلاس 350 صدها دلار بیشتر از کابینت پرونده های استاندارد قیمت دارند ، بنابراین ممکن است اگر نگران آتش سوزی باشید ، فقط بخواهید یک دفتر را امن کنید.

خرید انواع کمد و فایل اداری و قفسه اداری

سبک کابینت ، ساخت و ساز و ایمنی مهمترین ملاحظات هنگام خرید کابینت پرونده است ، اما این روزها طیف وسیعی از سایر ویژگی ها در دسترس است. اگر مرتباً تعداد زیادی فایل را حمل می کنید ، کارت سبد فایل موبایل را در نظر بگیرید. بیشتر نیاز به ذخیره سازی پرونده های دفاتر با گذشت زمان گسترش می یابد. اگر کابینت پرونده خود را از میان یک مجموعه مبلمان انتخاب کنید ، می توانید همیشه در صورت لزوم کابینت تطبیقی ​​، و همچنین کلبه های تعالی ، قفسه کتاب و سایر گزینه های ذخیره سازی و نمایش را تهیه کنید.

نحوه انتخاب کابینت تشکیل پرونده

اگر خود را دائماً در یك میز از كاغذ اداری در محاصره خود قرار می دهید ، یك كابینت تشکیل پرونده فقط ابزاری است كه بتواند شما را به مسیر خود برگرداند. تصمیم گیری برای تهیه کابینت تشکیل پرونده یک چیز است ، اما انتخاب یکی دیگر از موارد دیگر کاملاً است. با وجود گزینه های موجود ، دشوار است که بدانید انتخاب مناسب برای شما و دفتر شما کدام است. قبل از شروع سفر خود ، این نوع کابینت های معمول تشکیل پرونده را در نظر بگیرید تا بتوانید زمین بازی را فوراً تنگ کنید.

پرونده های جانبی

کابینت های تشکیل پرونده جانبی برای استفاده در محیط های کاری با حجم بالا طراحی شده اند زیرا می توانند حجم زیادی از کاغذ را به طور همزمان نگه دارند. این واحدها شامل دو یا چند کشو هستند و بسیاری از آنها مجهز به مکانیسم ضد نوک هستند که در هنگام باز شدن کشو در حالت آماده سازی از ریزش آنها جلوگیری می شود. از آنجا که کابینت های تشکیل دهنده جانبی گسترده تر از عمیق هستند ، تشکیل پرونده به طور معمول از یک طرف به طرف دیگر انجام می شود ، و بیشتر این امکان را دارند که پوشه های حلقوی با اندازه و حروف قانونی را در خود جای دهند. از آنجا که پرونده های جانبی بسیار بزرگ هستند ، حتما قبل از خرید فضای مورد نظر برای قرار دادن کابینت جدید خود را در ابتدا اندازه بگیرید.

 

پرونده های عمودی

کابینت های تشکیل پرونده عمودی بیشتر در منازل خانگی و در محل های کاری با فضای کف کمی برای صرفه جویی مورد استفاده قرار می گیرند. این واحدها می توانند به اندازه یک فایل جانبی کشو داشته باشند ، اما هر کشو بسیار باریک تر است. پوشه های پرونده به طور معمول در شکل جلویی به پشت طبقه بندی می شوند و کشوها به طور معمول عمیق تر از آنچه در کابینت های جانبی یافت می شود ، پس توجه داشته باشید که برای گسترش کامل آنها باید فضای ترخیص کافی داشته باشید.

 

فایلهای موبایل

کابینت های تشکیل پرونده تلفن همراه گزینه مناسبی است زیرا می توان آنها را در هر کجا که لازم باشد دور آن چرخید. این واحدها معمولاً به دو یا سه کشو مجهز شده و معمولاً عمودی هستند ، اما می توانند جانبی نیز باشند. اکثر پرونده های تلفن همراه به گونه ای طراحی شده اند که در زیر میزهای استاندارد استاندارد قرار بگیرند تا فضای مناسبی را بدون استفاده از اتاق زیاد فراهم کنند. اکثر پرونده های تلفن همراه می توانند مستندات و اندازه های قانونی را در خود جای دهند ، اما به دلیل اندازه کم حجم آنها ، برخی از آنها فقط پرونده های نامه ای را نگه می دارند. در صورت نیاز به آن منظور ، توضیحی از کابینت مورد نظر خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می تواند پرونده های قانونی را در خود نگه دارد.

پرونده های قفسه را باز کنید

پرونده های قفسه باز گسترده و کم عمق هستند و بیشتر شبیه به کابینت های کتابخانه هستند. این واحدها دارای جبهه های باز هستند که برای پر کردن پوشه های برگه انتهایی در کنار هم مناسب هستند. این نوع تنظیم ها برای استفاده در راهروهای باریک و مناطقی با فضای محدود طراحی شده اند ، برای پرونده های بسیار دسترسی مانند موارد استفاده شده در تجهیزات پزشکی بسیار مناسب هستند.

پرونده های مسطح

پرونده های مسطح از مجموعه ای از کشو های مسطح و کم عمق که برای نگهداری وسایل بزرگ و مسطح مانند نقشه ها ، منظم سازمان یافته و محافظت شده ساخته شده است. اکثر پرونده های مسطح را می توان در بالای یکدیگر جمع کرد تا فضای اداری به حداکثر برسد.

 

فایلهای ضد آتش

اگر با اسناد حساس کار می کنید ، پس نگه داشتن آنها در یک پرونده ضد حریق به ارزش سرمایه گذاری شما خواهد بود. فایل های ضد حریق نه تنها از آسیب های ناشی از شعله باز جلوگیری می کنند بلکه در مقابل سرقت مقاومت در برابر آب و سرقت نیز دارند و از ایمنی نهایی برای مهمترین اسناد شما اطمینان حاصل می کنند. فایلهای ضد آتش را می توان در هر دو نوع عمودی و جانبی پیدا کرد ، بنابراین می توانید یکی از مواردی را پیدا کنید که به بهترین نحو فضای دفتر شما و میزان کاغذهایی را که در اختیار دارید مناسب باشد. پرونده های ضد حریق معمولاً در شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد که در آن دارایی ها باید محافظت شوند ، اما می توانند برای هر کسی مفید باشند ، از جمله کارمندان دفتر خانه که می خواهند کارت تأمین اجتماعی ، شناسنامه و سایر اسناد مهم خود را با خیال راحت در آنها نگهداری کنند.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید:

قابلیت های قفل کردن: همه قفل کابینت ها قفل نیست. برای تعیین اینکه آیا پرونده مورد نظر در صورت قفل بودن است یا خیر ، حتماً با دقت بخوانید.

Counterweights: Counterweights به جلوگیری از نوک زدن کابینت ها کمک می کند ، در صورت تمایل به بسته بندی پرونده های خود به بهترین شکل ممکن ، این ویژگی مهم است.

بلوک های دنبال کننده: بلوک های دنبال کننده تقسیم کننده کشوهای فلزی هستند که قبل از آویزان کردن پرونده ها معمولاً در کابینت های تشکیل دهنده پرونده مورد استفاده قرار می گرفتند. بعضی از واحدها هنوز از اینها استفاده می کنند ، بنابراین حتماً تعیین کنید که آیا شما می خواهید این نوع روش پر کردن را انتخاب کنید یا نه.

نوارهای حلق آویز: نوارهای حلق آویز همان چیزی است که پوشه های پرونده شما را حلق آویز می کند. اگر می خواهید مدارک خود را به روشی از جلو به پشت در کابینت تشکیل دهنده جانبی خود قرار دهید ، حتما میله تحویل اضافی را برای این منظور خریداری کنید.

  مطالب آموزشی مرتبط

  

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای منزل و محل کار


انتخاب مبلمان اداری مناسب برای منزل و محل کار   

برای طراحی یک فضای اداری باید تلاش کنید با خلاقیت و نوآوری این محیط را رسمی و شیک طراحی کنید. انتخاب مبلمان اداری مناسب در این زمینه بسیار مهم است. اندازه مکان و کوچک یا بزرگ بودن آن اهمیتی ندارد بلکه باید تلاش کنید با نهایت سلیقه فضا را طوری طراحی کنید که به همه امکانات مجهز شده و در همه کسانی که به آن وارد می شوند انرژی مثبت ایجاد شود. هنگام ورود به محیط کاری، در دید اول دکوراسیون و مبلمان اداری خودنمایی می کنند. بنابراین باید به اندازه ای که به دکور منزل خود اهمیت می دهید به زیبا شدن فضای محل کار نیز توجه کنید. ادامه مطلب

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای منزل و محل کار

  

برای محیط های اداری چه نوع کتابخانه ای مناسب تر است


برای محیط های اداری چه نوع کتابخانه ای مناسب تر است   

طراحی کتابخانه اداری یکی از اصول و نکات مهم در دکوراسیون داخلی در اداره جات می باشد. کتابخانه اداری علاوه بر نقشی که در زیبایی قسمت داخلی اداره ایفا می نماید، موجب ایجاد هماهنگی و نظم بخشیدن به اداره می شود. کتابخانه اداری در ابعاد و طرح های مختلف ساخته و طراحی می شود که با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید یکی از مدل ها را انتخاب و در طراحی دکوراسیون داخلی اداری خود به کار بگیرید. اگر قصد دارید در محیط اداری از کتابخانه مناسب و شیک استفاده کنید تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. در این مقاله به اهمیت و ضرورت، طراحی کتابخانه های اداری پرداخته شده و با انواع مختلف کتابخانه اداری، آشنا خواهید شد. ادامه مطلب

برای محیط های اداری چه نوع کتابخانه ای مناسب تر است

معرفی قفسه یکطرفه دیواری

 

   محصولات مشابه