مقالات خانه چین
فروشگاه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

درهنگام  خرید مبلمان اداری یکی ازدغدغه های مهم خریداران صحت قیمت مبلمان اداری مورد نظرشان است. حتی گاهی پیش از خرید و درهنگام اختصاص بودجه لازم است اطلاع کافی از طیف قیمت مبلمان اداری مورد نظر وجود داشته باشد تا با آگاهی کافی نسبت به کم و کیف خرید تصیمیم گیری شود. در میان انواع مبلمان اداری، صندلی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این محصولات که به تعداد زیادی خریداری می‌شوند، علاوه بر این که قیمت شان باید مقرون‌به‌صرفه باشد، به دلیل استفاده مداوم و طولانی‌مدت، می‌بایست از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. طی سال‌های اخیر استانداردهای تولید صندلی اداری به‌کلی تغییر کرده است و اصول ارگونومی از اهمیت ویژه‌ای در طراحی این محصولات برخوردار گشته‌اند.

عوامل تعیین کننده قیمت مبلمان اداری

در کل، چهار عامل هستند که به طور اساسی روی قیمت مبلمان اداری تأثیر می‌گذارند. البته همان طور که گفتیم تنها این چهار عامل نیستند، بلکه مهم‌ترین عوامل همین‌ها هستند.
اولین و مهم‌ترین عاملی که در مبلمان اداری تأثیر می‌گذارد، جنس مواد اولیه است. مبلمان اداری می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند چوب، مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و روکش صندلی‌ها و مبل‌ها از پارچه‌ها و اجناس گوناگون باشد. اینکه در ساخت مبلمان اداری چقدر از مواد اولیه استفاده شده است در قیمت تأثیر دارند. مثلاً میزهای کلاسیک بزرگ که در ساخت آنها مواد اولیه زیادی به کار می‌رود، از بقیه مدل میزها قیمت‌های بیشتری دارند. مبلمان هم بسته به نوع تهیه آن و جنس روکش آن از قیمت‌های متفاوتی برخوردار هستند.  

کارمندان هر شرکتی بیشترین ساعات روز خود را در محل کار و روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند پس باید راحتی و آرامش آنها با انتخاب بهترین نوع مبلمان اداری فراهم نمود. قیمت مناسب مبلمان اداری به مدیران این امکان را می دهد انتخاب مناسب تری را با توجه به فضای مورد نظر داشته باشند.قیمت مبلمان اداری معمولا با توجه به جنس و نوع کاربری تفاوت دارد ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهد

دومین عاملی هم که در قیمت مبلمان اداری تأثیر دارد نوع طراحی است. به طور قطع طراحی بسیار مهم است. یک میز و صندلی ساده که هیچ پیچیدگی در ساخت نداشته باشد قیمت متفاوتی دارد با میز و صندلی که برای ساخت آنها طراحی خاص انجام شده است. به ویژه اگر طراحی تنها و خاص مکان و محیط شما باشد که باید قیمت متفاوتی نیز بابت آن پرداخت کنید. یعنی وقتی طراح محیط شما را ببیند و ویژه آن طرحی را برای شما بزند، خیلی قیمت متفاوت خواهد بود. در هر حال قیمت خاص بودن را باید پرداخت کنید. 
خدمات پس از فروش عاملی است که باید بابت آن هزینه پرداخت شود. وقتی پس از فروش محصولی خدمات پس از فروش نیز با آن به شما ارائه می‌شود، در واقع در زمان استفاده از محصول و مشکلاتی که ممکن است در زمان کار کردن با آن برای شما به وجود آید، از شما حمایت می‌کند و در واقع همراه شما خواهد بود. در واقع هزینه کردن برای خدمات پس از فروش نوعی سرمایه گذاری است که موجب اطمینان خاطر شما خواهد شد.
عامل مهمی دیگری هم که در قیمت مبلمان اداری تأثیر دارد نام برند و شرکتی است که از آن خرید می‌کنید. این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست که قیمت محصولاتی که برند هستند باید پرداخت شود. زیرا پشت صاحبان برندها سال‌ها تجربه نهفته است که محصولی با کیفیت را به شما ارائه خواهند داد. 
مبلمان اداری نیز اگر از شرکت‌هایی تهیه شوند که توانسته‌اند با ارائه محصولات با کیفیت بالا نام خود را به برند تبدیل کنند، قیمت کالاها و تولیدات آنها متفاوت از بقیه خواهد بود. 
البته خریدن جنس گران مزایایی دارد که همه با آن آشنایی داریم که یکی از مزیت‌های آن این است که با یک بار هزینه سال‌ها می‌توانید از آن بهره برداری کنید. خریدن جنس ارزان و آماده و بدون طراحی خاص دردسرهایی دارد که تا این کار را نکنید از آن آگاه نخواهید شد.
قیمت مبلمان اداری به موارد مختلفی بستگی دارد. مثلا این که چوبی باشند یا فلزی یا ترکیب این موارد، این که از چه نوع چوب و یا چه نوع فلزی ساخته شده باشند، از نوع کلاسیک باشند یا مبلمان اداری مدرن، چه اجزایی داشته باشند و ... می دانیم که هر چه قدر تعداد اجزا بیشتر باشد، جنس چوب یا استیل مبلمان مرغوب تر باشد و هرچه سایز مبلمان بزرگ تر باشد، قیمت مبلمان نیز افزایش می یابد.

هزینه مبلمان اداری

یک مبلمان اداری خوب نباید آنقدر ارزان باشد که کیفیت کار زیر سوال برود و نه آنقدر گران باشد که برای تهیه آن نیاز به بودجه های سنگین داشته باشد. هر چه کیفیت کار در مبلمان افزایش یابد و قابلیت های آن بیشتر باشد طبیعتا باید هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازید. برای رفع کمبود جا در مبلمان و صندلی اداری به آن فایلینگها، طبقه بندی و کشوهای بیشتر اضافه می کنند. همین طور برای بالا بردن کیفیت، روکش های بسیار طبیعی به کار می گیرند. طبی بودن صندلی اداری سبب می شود سلامت کارمند حفظ گردد و دیرتر خسته شود. با انتخاب مناسب مبلمان اداری راندمان فعالیت های کارمندان را افزایش دهید زیرا آن ها بیشتر وقت خود را پشت میزهایشان می گذرانند پس در هنگام خرید، سلامت آن ها را مدنظر قرار دهید و اعتبار شرکت خودتان را افزایش دهید.

قیمت میز مدیریت

قیمت میز مدیریت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا می توانید با این عوامل آشنا شوید. از جمله عواملی که در قیمت میز مدیریت می تواند تأثیر مستقیم داشته باشد، جنس آن است. این که شما می خواهید از چوب استفاده کنید یا شیشه و یا حتی آلومینیم می تواند در قیمت تمام شده ساخت این میز تأثیر داشته باشد. حتی نوع چوب به کار رفته نیز یک عامل مهم برای افزایش قیمت میز مدیریت است. البته معمولاً هم از چوب برای ساخت میز های مدیریت استفاده می شود. دیگر عامل ابعاد میز است. اگر فضای کاری شما وسیع است، می توانید از میز های بزرگ استفاده کنید که البته این مورد نیز بر قیمت میز مدیریت می تواند تأثیر مستقیم داشته باشد. حتی نوع میز مدیریت هم یک پارامتر بسیار مهم است. برای مثال میز های مدیریتی که از نوع کنفرانسی نیز هستند، بسیار گران تر از سایر میز های مدیریت هستند. اما دیگر عوامل می تواند زیبایی یا طرح و رنگ میز باشند که البته تأثیر آن چنان زیادی بر قیمت نخواهند گذاشت.

پس از روزها بازدید از فضاهای اداری و جستجوی شبکه برای "دفتر عالی" که مناسب تجارت و بودجه شما باشد ، در نهایت یکی را پیدا کردید! شما آماده هستید که به یک کیسه ضربه بزنید و مانند یک چوب بخوابید و بعد فهمیدید که هنوز برای خرید با دفتر جدید خود باید مبلمان بخرید.

انتخاب مبلمان مناسب به اندازه انتخاب نوع مناسب دفتر بسیار مهم است. این نه تنها به بهزیستی کمک می کند ، بلکه بر بهره وری اداری نیز تأثیر می گذارد و کارمندان آینده نگر را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین ، قبل از راهپیمایی به نزدیکترین فروشگاه مبلمان ، در اینجا 6 مورد است که باید در نظر داشته باشید.

1. هزینه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

تأمین اعتبار برای شروع کار آسان نیست. هر سکه صرف شده یک سرمایه گذاری است. شما باید به سرمایه گذاران خود نشان دهید که با عاقلانه خرجی را که به شما سپرده شده است خرج می کنید. بنابراین ، قبل از خرید هر نوع مبلمان ، هزینه را در نظر بگیرید. چقدر پول برای یک میز یا صندلی خاص هزینه خواهید کرد؟ چند تا می خرید؟ تعیین بودجه شما از قبل به شما كمك می كند تا بدون كیفیت كیفیت گزینه های خود را محدود كنید.

برای صرفه جویی ، همیشه می توانید در یک فروشگاه مبلمان دست دوم خرید کنید. تحقیق خود را در مورد فروشگاه های پرشور انجام دهید که می توانید موارد کمی با قیمت مناسب و با ارزش را خریداری کنید.

2. نیاز دارد

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

کارمندان بیشتر روزها می نشینند و کار می کنند ، بنابراین تهیه صندلی و میز راحت برای آنها ضروری است. امروزه ، صندلی ها و صندلی های ارگونومیک به عنوان یک روند برای کار آسان تر می شوند ، همانطور که توسط مطالعات بهداشتی نیز پشتیبانی می شود. با وجود تعداد زیادی از این محصولات موجود در بازار ، می توانید یکی از آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

گذشته از صندلی و میز ، می توانید بسته به نوع کار خود ، مبلمان دیگری نیز خریداری کرده و فضای داخلی خود را سبک کنید. آیا شما در حال ایجاد یک فضای کافه مانند هستید که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط و همکاری داشته باشند؟ یک میز عظیم و چند صندلی بخرید. آیا شما به دنبال یک احساس رسمی با مکعب ها هستید تا بتوانند تمرکز کنند؟ یک میز با تقسیم کننده های اطاقک خریداری کنید. برنامه های شما چه باشد ، به خاطر داشته باشید که انتخاب شما باید دفتر شما را به محیطی مناسب برای کار تبدیل کند.

برنامه های شما چه باشد ، به خاطر داشته باشید که انتخاب شما باید دفتر شما را به محیطی مناسب برای کار تبدیل کند.

3. انعطاف پذیری و کارایی

MANUAL OF OPERATIONS: IMPORTANCE

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید انعطاف پذیری و کارایی مبلمان است. آیا میز شما برای فایل ها فضای ذخیره ای دارد؟ آیا می توانید پاهای خود را دراز کنید یا گربه را زیر میز خود بکشید؟ آیا آنها به اندازه کافی برای کارمندان شما راحت هستند؟ اگر پاسخهای شما بله است ، پس سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام داده اید.

مبلمان با قابلیت های مختلف همیشه انتخاب بهتری است. وقتی عملکرد را با هزینه کم توازن می کنید ، با یک سنگ به دو پرنده ضربه می زنید.
 

4. اندازه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

منطقی است که مبلمان را متناسب با فضای اداری خود خریداری کنید. آوردن فله ها بخش بزرگی از دفتر شما را مصرف می کند. با فضای خالی ، شما و کارمندانتان نمی توانید آزادانه به اطراف حرکت کنید. بنابراین ، ابتدا ابعاد دفتر خود را بشناسید و از آنجا تحقیق کنید ، در مورد روش های حداکثر استفاده از آن تحقیق کنید. نظم دادن به مبلمان به روشی خاص نیز می تواند به فضای شما فضای بیشتری نشان دهد. نکته اصلی این است که مبلمان خود را با مبلمان مناسب تهیه کنید و به یاد داشته باشید که فضای کافی را برای حضور در تیم خود فراهم کنید.

5- ارزش زیبایی شناسی و هویت برند

5- ارزش زیبایی شناسی و هویت برند

نوع مبلمان را بخرید که می تواند به زیبایی دفتر شما کمک کند. طراحی خوب دفتر ، روحیه را کاهش می دهد ، استرس را کاهش می دهد و بهره وری را افزایش می دهد.

برای این کار ، داشتن یک پیش زمینه کوچک در روانشناسی رنگ ها یک مزیت است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید دفتر شما فضایی خلاقانه و پرانرژی داشته باشد ، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید خرد و آرامش را افراط کنید ، از رنگ آبی استفاده کنید. با این حال ، هنگام انتخاب تعداد زیادی رنگ مختلف ، مراقب باشید. اگر با ترکیبی از آنها مخلوط شوید ، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند یا باعث سردرد کارمندان و هر بیننده شود.

علاوه بر این ، مبلمان را فقط به دلیل دوست داشتن رنگ یا طرح آن انتخاب نکنید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با نام تجاری یا شخصیت دفتر شما همراه باشد. مبلمان اداری شما باید از ارزش زیبایی و راحتی که ارائه می دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

6. پاکیزگی

پاکیزگی

اگر مبلمان اداری پیدا کردید که استانداردهای شما را پشت سر گذاشته باشد - با استفاده از پنج عامل ذکر شده در بالا - خرید آن مرحله بعدی است. به یاد داشته باشید که ابتدا آن را کاملاً ضدعفونی کنید قبل از آنکه به دفتر خود بیاورید. خواه آن را از یک فروشگاه پرشور یا یک فروشگاه کاملاً جدید خریداری کرده باشید ، پاکیزگی چیزی است که نباید از آن غافل شوید. مبلمان تمیز به یک دفتر تمیزتر و سالم تر کمک می کند - که به دلیل کمبود کارمندان در عدم حضور کمتری کار می کند.

خرید لوازم اداری

تلاش برای نوع مناسب دفتر و مبلمان برای تجارت شما ممکن است آسان نباشد. با این حال ، این تلاشی است که شما باید به خاطر شرکت خود انجام دهید. ممکن است شما از روزهای جستجو فرسوده شوید ، اما در پایان ، همه چیز ارزش آن را خواهد داشت. وقتی فضای دفتر خود را در تمام شکوه و جلال کامل خود می بینید - با اینکه محیطی مناسب برای کار است - شما می توانید شروع به کار کنید. البته بعد از خوابیدن ، لیاقت آن را دارید.

مطالب آموزشی مرتبط:

راهنمای انتخاب استند

راهنمای انتخاب استند

از مهم‌ترین قسمت‌های یک کمپین و برنامه تبلیغاتی این است که برای ارائه و پروموت محصول یا خدمات از چه ابزاری استفاده شود و به عبارت دیگر این‌که از چه ابزاری با بهترین بازدهی و کمترین هزینه استفاده شود. بسیاری از برنامه‌ها....

راهنمای انتخاب استند

استند رومیزی

استند رومیزی

آنچه در این مقاله می خواهیم برایتان توضیح دهیم همه چیز در خصوص استند رومیزی ساخته شده از پلکسی و طلق  و ویژگی استند رومیزی و نیز کاربرد متعدد استند رومیزی و اینکه چرا استند رومیزی، استندی مناسب جهت تبلیغ محصولات مختلف می....

استند رومیزی

   محصولات مشابه