مقالات خانه چین

فروشگاه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

 

 

 

 

 

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

 

 

 

پس از روزها بازدید از فضاهای اداری و جستجوی شبکه برای "دفتر عالی" که مناسب تجارت و بودجه شما باشد ، در نهایت یکی را پیدا کردید! شما آماده هستید که به یک کیسه ضربه بزنید و مانند یک چوب بخوابید و بعد فهمیدید که هنوز برای خرید با دفتر جدید خود باید مبلمان بخرید.

انتخاب مبلمان مناسب به اندازه انتخاب نوع مناسب دفتر بسیار مهم است. این نه تنها به بهزیستی کمک می کند ، بلکه بر بهره وری اداری نیز تأثیر می گذارد و کارمندان آینده نگر را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین ، قبل از راهپیمایی به نزدیکترین فروشگاه مبلمان ، در اینجا 6 مورد است که باید در نظر داشته باشید.

 

1. هزینه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

 

تأمین اعتبار برای شروع کار آسان نیست. هر سکه صرف شده یک سرمایه گذاری است. شما باید به سرمایه گذاران خود نشان دهید که با عاقلانه خرجی را که به شما سپرده شده است خرج می کنید. بنابراین ، قبل از خرید هر نوع مبلمان ، هزینه را در نظر بگیرید. چقدر پول برای یک میز یا صندلی خاص هزینه خواهید کرد؟ چند تا می خرید؟ تعیین بودجه شما از قبل به شما كمك می كند تا بدون كیفیت كیفیت گزینه های خود را محدود كنید.

برای صرفه جویی ، همیشه می توانید در یک فروشگاه مبلمان دست دوم خرید کنید. تحقیق خود را در مورد فروشگاه های پرشور انجام دهید که می توانید موارد کمی با قیمت مناسب و با ارزش را خریداری کنید.

 

 

2. نیاز دارد

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

 

کارمندان بیشتر روزها می نشینند و کار می کنند ، بنابراین تهیه صندلی و میز راحت برای آنها ضروری است. امروزه ، صندلی ها و صندلی های ارگونومیک به عنوان یک روند برای کار آسان تر می شوند ، همانطور که توسط مطالعات بهداشتی نیز پشتیبانی می شود. با وجود تعداد زیادی از این محصولات موجود در بازار ، می توانید یکی از آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

گذشته از صندلی و میز ، می توانید بسته به نوع کار خود ، مبلمان دیگری نیز خریداری کرده و فضای داخلی خود را سبک کنید. آیا شما در حال ایجاد یک فضای کافه مانند هستید که کارمندان بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط و همکاری داشته باشند؟ یک میز عظیم و چند صندلی بخرید. آیا شما به دنبال یک احساس رسمی با مکعب ها هستید تا بتوانند تمرکز کنند؟ یک میز با تقسیم کننده های اطاقک خریداری کنید. برنامه های شما چه باشد ، به خاطر داشته باشید که انتخاب شما باید دفتر شما را به محیطی مناسب برای کار تبدیل کند.

برنامه های شما چه باشد ، به خاطر داشته باشید که انتخاب شما باید دفتر شما را به محیطی مناسب برای کار تبدیل کند.

 

3. انعطاف پذیری و کارایی

MANUAL OF OPERATIONS: IMPORTANCE

 

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید انعطاف پذیری و کارایی مبلمان است. آیا میز شما برای فایل ها فضای ذخیره ای دارد؟ آیا می توانید پاهای خود را دراز کنید یا گربه را زیر میز خود بکشید؟ آیا آنها به اندازه کافی برای کارمندان شما راحت هستند؟ اگر پاسخهای شما بله است ، پس سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام داده اید.

مبلمان با قابلیت های مختلف همیشه انتخاب بهتری است. وقتی عملکرد را با هزینه کم توازن می کنید ، با یک سنگ به دو پرنده ضربه می زنید.



 

4. اندازه

6 عاملی که باید هنگام خرید مبلمان برای فضای کاری خود مدنظر داشته باشید

منطقی است که مبلمان را متناسب با فضای اداری خود خریداری کنید. آوردن فله ها بخش بزرگی از دفتر شما را مصرف می کند. با فضای خالی ، شما و کارمندانتان نمی توانید آزادانه به اطراف حرکت کنید. بنابراین ، ابتدا ابعاد دفتر خود را بشناسید و از آنجا تحقیق کنید ، در مورد روش های حداکثر استفاده از آن تحقیق کنید. نظم دادن به مبلمان به روشی خاص نیز می تواند به فضای شما فضای بیشتری نشان دهد. نکته اصلی این است که مبلمان خود را با مبلمان مناسب تهیه کنید و به یاد داشته باشید که فضای کافی را برای حضور در تیم خود فراهم کنید.

5- ارزش زیبایی شناسی و هویت برند

5- ارزش زیبایی شناسی و هویت برند

نوع مبلمان را بخرید که می تواند به زیبایی دفتر شما کمک کند. طراحی خوب دفتر ، روحیه را کاهش می دهد ، استرس را کاهش می دهد و بهره وری را افزایش می دهد.

برای این کار ، داشتن یک پیش زمینه کوچک در روانشناسی رنگ ها یک مزیت است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید دفتر شما فضایی خلاقانه و پرانرژی داشته باشد ، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید خرد و آرامش را افراط کنید ، از رنگ آبی استفاده کنید. با این حال ، هنگام انتخاب تعداد زیادی رنگ مختلف ، مراقب باشید. اگر با ترکیبی از آنها مخلوط شوید ، می تواند هویت شرکت شما را مختل کند یا باعث سردرد کارمندان و هر بیننده شود.

علاوه بر این ، مبلمان را فقط به دلیل دوست داشتن رنگ یا طرح آن انتخاب نکنید. شما باید یکی را انتخاب کنید که با نام تجاری یا شخصیت دفتر شما همراه باشد. مبلمان اداری شما باید از ارزش زیبایی و راحتی که ارائه می دهد فراتر رود. همچنین باید هویت و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

6. پاکیزگی

پاکیزگی

اگر مبلمان اداری پیدا کردید که استانداردهای شما را پشت سر گذاشته باشد - با استفاده از پنج عامل ذکر شده در بالا - خرید آن مرحله بعدی است. به یاد داشته باشید که ابتدا آن را کاملاً ضدعفونی کنید قبل از آنکه به دفتر خود بیاورید. خواه آن را از یک فروشگاه پرشور یا یک فروشگاه کاملاً جدید خریداری کرده باشید ، پاکیزگی چیزی است که نباید از آن غافل شوید. مبلمان تمیز به یک دفتر تمیزتر و سالم تر کمک می کند - که به دلیل کمبود کارمندان در عدم حضور کمتری کار می کند.

خرید لوازم اداری

تلاش برای نوع مناسب دفتر و مبلمان برای تجارت شما ممکن است آسان نباشد. با این حال ، این تلاشی است که شما باید به خاطر شرکت خود انجام دهید. ممکن است شما از روزهای جستجو فرسوده شوید ، اما در پایان ، همه چیز ارزش آن را خواهد داشت. وقتی فضای دفتر خود را در تمام شکوه و جلال کامل خود می بینید - با اینکه محیطی مناسب برای کار است - شما می توانید شروع به کار کنید. البته بعد از خوابیدن ، لیاقت آن را دارید.

  مطالب آموزشی مرتبط

  

راهنمای انتخاب استند


راهنمای انتخاب استند   

از مهم‌ترین قسمت‌های یک کمپین و برنامه تبلیغاتی این است که برای ارائه و پروموت محصول یا خدمات از چه ابزاری استفاده شود و به عبارت دیگر این‌که از چه ابزاری با بهترین بازدهی و کمترین هزینه استفاده شود. بسیاری از برنامه‌های تبلیغاتی مورد تایید کارفرما قرار نمی‌گیرند یا اگر اجرا شوند به بازدهی مناسب منتج نمی‌شوند تنها به این دلیل که هزینه‌های برآورد شده زیاد و غیر قابل اجرا بوده‌اند. که این موضوع از عدم شناخت ابزارهای مختلف و متنوع پروموت و ارائه محصول ناشی می‌شود. ادامه مطلب

راهنمای انتخاب استند

  

استند رومیزی


استند رومیزی   

آنچه در این مقاله می خواهیم برایتان توضیح دهیم همه چیز در خصوص استند رومیزی ساخته شده از پلکسی و طلق  و ویژگی استند رومیزی و نیز کاربرد متعدد استند رومیزی و اینکه چرا استند رومیزی، استندی مناسب جهت تبلیغ محصولات مختلف می باشد. همچنین خواهید خواند که استند رومیزی می تواند به اندازه و اشکال مورد نیاز کارفرما قابل انعطاف و تغییر باشد واینکه  استند رومیزی از لحاظ قیمت و هزینه می تواند به صرفه باشد استند رو میزی بر خلاف کوچک بودن تاثیر بزرگی در معرفی محصولات میتوانند داشته باشند تبلیغ گسترده، وتولید سریعاستند رومیزی ، نصب هرگونه مدیای دلخواه بر روی استند رومیزی از مزایا استند رومیزی می باشند. ادامه مطلب

استند رومیزی

 

   محصولات مشابه